Wójt Gminy Miączyn zatrudni osobę na zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika na stanowisku ds. gospodarki gruntami, budowy i utrzymania dróg w pełnym wymiarze czasu pracy.
I. Zakres czynności na w/w stanowisku pracy obejmuje w szczególności:
- prowadzenie ewidencji wszystkich obiektów gminnych,
- organizowanie przetargów na dzierżawę mienia komunalnego oraz przygotowywanie projektów umów dzierżawy,
- realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- realizacja zadań w zakresie dokonywania podziałów nieruchomości oraz scalania i podziału nieruchomości,
- prowadzenie i aktualizacja ewidencji mienia komunalnego Gminy,
- składanie wniosków o wpis do ksiąg wieczystych wraz z niezbędną dokumentacją,
- prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości,
- prowadzenie spraw z zakresu wywłaszczania nieruchomości,
- prowadzenie spraw z zakresu rozgraniczenia nieruchomości,
- współdziałanie z instytucjami spoza gminy z zakresu ustawy o drogach publicznych,
- organizowanie i nadzór w zakresie budowy i remontów chodników oraz dróg gminnych,
- prowadzenie spraw związanych z o świetleniem ulicznym,
- nadzór nad oczyszczalniami ścieków na osiedlu Zakładu Rolnego w Miączynie-Kolonii, w Szkole Podstawowej w Kotlicach oraz w Horyszowie,
- rozliczanie udzielonych z budżetu gminy dotacji w zakresie realizowanych zadań,
- inne sprawy zlecone przez pracodawcę.
II. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
- obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych; - ukończony 18 rok życia,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz czy osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia (preferowane kierunki: zarządzanie nieruchomościami, rolnictwo, geodezja).
III. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
- umiejętność korzystania z przepisów prawa,
- znajomość przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami, mienia komunalnego,
- podstawowa znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa zamówień publicznych;
- znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego oraz ustawy o samorządzie gminnym;
- umiejętność obsługi komputera;
- zdolność analitycznego myślenia;
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
- prawo jazdy kat. B.
IV. Wymagane dokumenty: cv, list motywacyjny, oświadczenie, że osoba posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych oraz nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o stanie zdrowia.
V. Miejsce i termin składania dokumentów:
Urząd Gminy Miączyn, Miączyn 107, 22-455 Miączyn – Sekretariat , pok. Nr 12 – I piętro
z dopiskiem na kopercie „Oferta pracy na zastępstwo na stanowisku ds. gospodarki gruntami, budowy i utrzymania dróg ”
Termin: do 15 września 2021 r., godz.10.00
Wójt Gminy Miączyn
/-/ mgr Ryszard Borowski
Niniejsza informacja nie stanowi naboru na wolne stanowisko urzędnicze zgodnie z ustawą
o pracownikach samorządowych.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 84 618 00 05 wew. 35
